martedì 11 settembre 2007

Parigi: Quando la bici diventa Pubblica


Parte il programma del sindaco contro smog e traffico. Da oggi muovesi a Parigi senz'auto è più facile e più ecologico. E' infatti stato inaugurato 'Velib' (acronimo di "Vélo" e "Liberté"), un servizio di bici pubbliche "low cost" voluto dal Sindaco della capitale francesce, Bertrand Delanoe, per combattere traffico e smog. 10.648 biciclette in 750 stazioni di raccolta sono a disposizione di tutti i parigini che così potranno muoversi in città senza dover usare l'auto. Il progetto prevede già entro il prossimo anno il raddoppio delle bici e 200mila abbonamenti pari al 10% della popolazione parigina. Ma quanto costa usare una bici? E' obbligatorio abbonarsi, ma i prezzi sono veramente molto bassi: 1 euro per un giorno, cinque per una settimana, 29 per un anno. Dopodichè per la prima mezz'ora, l'utilizzo della bici è gratuito. Per un uso maggiore il prezzo aumenta fino a scoraggiare l'uso prolungato. E' possibile prenotarsi anche sul web velib.paris.fr/

E contro i furti? Le biciclette a noleggio sono equipaggiate con lucchetto e antifurto; i ciclisti pagheranno una cauzione che perderanno se il loro mezzo di trasporto scomparirà.


(Fonte: tuttinbici.org)

1 commento:

Anonimo ha detto...

Kým kríza pokračuje, aby sme sa cítili jeho škodlivé účinky slovakka ekonomiky, spoločnosti aj naďalej verí v reklame ee investovať do reklamy, a to najmä, že z Family G Medzi rôzne formy reklamy k dispozícii, priame reakcie na trh je čoraz viac Rodina G ocenili, pretože umožňuje na obmedzenú dobu, niekedy len pár dní, merateľné výsledky a úplne spoľahlivé. Family G marketing priamej reakcie reklamy je vzorec prednostné malých a stredných podnikov, pretože talianske meranie všetkých údajov môže konať, že tam, kde nie Family G prestať investovať a páchanie ďalšej zisk rozpočtu, FamilyG kde je priestor pre úspech a vyššie zisky.

Z tohto pohľadu, nástroje par excellence Family G sprievodca je taktiež vzhľadom k veľmi podrobné údaje Family G môže urobiť rozhodnutia dôležité presunúť svoje marketingové z jednej strany na druhú a pozrieť sa na vplyvy a dôsledky (takmer okamžite) z Vaše rozhodnutie. Avšak, "squeeze" Family G na najvyššej úrovni, aby maximalizovali zisky, môže byť časovo náročné a nie je Family G toľko skúseností za sebou, prečo systém na prvý pohľad veľmi jednoduché, je vlastne štruktúrovaný so železnou logikou si uvedomiť, že každý zadávateľ reklamy by mal nasledovať.

Napokon, niektorí inzerenti, všeobecne Family G podnikavejší, uvedomí si nekonečný potenciál Family G. Chápu, že je prístroj riadi prísnymi pravidlami a je známy natoľko dobre, aby sa zisková ich kampaní a využiť tohto nástroja 100%.